Timp de două zile, cei 12 coordonatori au învățat ce înseamnă și cum poate avea succes o campanie de advocacy. De la teorie s-a trecut la practică, astfel că, împreună cu expertele Oxana Miron și Otilia Sîrbu, participanții au parcurs etapele unei campanii de advocacy:
-au identificat problema;
– au găsit oponentul, dar și actorul vizibil (dornic să soluționeze problema);
– au identificat beneficiarul;
– au formulat viziunea;
– au stabilit un plan de acțiune pentru campanie!
Instruirea a fost interactivă, iar coordonatorii noștri sunt determinați să pornească și campanii de advocacy, pentru rezolvarea problemelor școlii.
———————–
ℹ️ Instruire realizată în cadrul proiectului „Accelerarea adoptării bunelor practici privind dezvoltarea durabilă a mediului școlar”, realizat de Alianța pentru Eficiență Energetică și Regenerabile (AEER), în parteneriat cu Agenția pentru Eficiență Energetică (AEE) și Asociația Jurnaliștilor de Mediu și Turism Ecologic (AJMTEM).
ℹ️ Proiectul este finanțat de Ministerul Federal al Germaniei pentru Cooperare Economică și Dezvoltare, cu suportul Agenției de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ Moldova) în calitate de partener de implementare.